جمکران

رایحة الهدی بمسابه المصباح الهدی فی کل الایام الانتخابیة
مجله اتحاد ملی و انسجام اسلامی
عطر و طعم خوش اسلام ناب محمدی

این سفره رنگین و معطر انتخابات اسلامی است هم وطن با شرکت در انتخابات سهم خود را از سفره انتخاب و نوش جان کن.

این قسمت با پس زمینه سبز رنگ مقدمه وبلاگ است مطالب روزانه در پایین وبلاگ در قسمت دارای پس زمینه سفید نوشته شده است. برای درک بهتر نوشته های روزانه خواندن این مقدمه مفيد می باشد.

بسم الله الرحمن الرحيم
و اعتصموا بحبل الله جميعا و لا تفرقوا

نظام شکوهمند اسلامي ايران عصاره اي از انديشه هاي ناب منبعث از اسلام ناب محمدي مي باشد که در صور و غالب هاي گوناگون نمود يافته و اين گوناگوني جلوه اي از تحرک و شادابي دين مبين اسلام است. راز ماندگاري و جاودانگي دين مبين اسلام همين پلي مرفيسم وچند ريختي دين اسلام ناب محمدي است که انعطاف پذيري و خوش رايحه گي از جاذبه هاي زيربنايي اين دين زيبا و معطر مي باشد.

از صدر اسلام تا کنون کفار و مشرکين جهاني همواره خواسته اند با جايگزيني تلقين به جاي تفکر و تقليد به جاي تحقيق با ترويج خرد گريزي و ترويج اباحه گري دين مبين اسلام را سرکوب کرده و رايحه خوش دين اسلام را متعفن جلوه داده و زمينه را براي گسترش تعفن اومانيسم و ليبراليسم و ناسيوناليسم فراهم کنند.

در جريان انقلاب شکوهمند اسلامي مردم با استشمام رايحه روح نواز اسلام ناب محمدي که از حضرت امام خميني نايب بر حق آقا امام زمان منتشر شده بود عشق در گروي دل اسلام ناب محمدي و روحانيت برحق شيعه نهاد با شميم نظام ولايي بيش از پيش آشنا شده و با تحقيق و تعقل و دنباله روي از فطرت عطرت جوي خود با پشت کردن به تعفن ملي گرايي و ليبراليسم و سوسياليسم مشت محکمي بر دهان کفار و ملحدين زده و به اتفاق آرا به نظام ولايي جمهوري اسلامي راي مثبت داده دنيا را براي ليبرالها وناسيوناليست ها و سوسياليست ها تيره و تار کرده عطر ناب اسلام را نه تنها در ايران بلکه در سراسر جهان گسترانيده ملکوت آسمانها را بر زمين آوردند.

از ابتداي انقلاب تاکنون علي رغم موانع متعدد که استکبار جهاني به سرکردگي شيطان بزرگ ،آمريکاي جهان خوار و ايادي آن بر سر راه اعتلاي نظام اسلامي ايران گزارده شد با تدبير مقامات عظماي ولايت و روساي جمهور و مجلس شوراي اسلامي وساير ارگانها و نهادهاي معطر روز به روز پله هاي ترقي و پيشرفت را طي نموده و اينک جامعه از لحاظ جميع موارد مترقي و پيشرفته شده تا بدان حد که روساي تمام دولت هاي دنيا صبح زود بانوان خود را پشت در رياست جمهوري مي فرستند تا با گذاشتن زنبيل در جهت کسب فيض از يکديگر سبقت گرفته راز عطراگين شدن فضاي ملکوتي ايران را دريافته به عنوان يک الگو از آن براي اعتلاي کشور خود استفاده کنند.

ملت خردمند و با ايمان ايران مي داند که هويت ملي ايران همانا اسلام ناب محمدي مي باشد، و ايراني بدون اسلام هيچ چيز نبوده و نيست و نخواهد بود.

ملت خود با رضاي کامل حاکميت اسلام بر تمام شئونات خود را انتخاب کرده و مي داند که اگر اسلام را از دست دهد علاوه بر استقلال و آزادي، عقلانيت و انسانيت و شکوه خود را از دست داده بسان کشورهاي غير اسلامي بي هويت و عقب افتاده خواهد شد.

ملت ايران مي داند که نوکران غرب و شرق از پيشرفت علمي ، اقتصادي، سياسي، فرهنگي ايران اسلامي سخت به هراس افتاده فلذا نوکران حلقه به گوش خود را بسيج نموده است تا با افشاندن بذر نا اميدي ملت را از بيعت با آقا امام زمان که همانا شرکت در انتخابات نظام اسلامي است منصرف کرده تا تبليغ کنند که نظام مقبوليت خود را از دست داده است.

استکبار بايد بداند که مشروعيت نظام اسلامي توسط پروردگار جهان و خليفه بر حق او آقا امام زمان تاييد شده و نظام الهي مشروعيتش وابسته به راي مردم نيست اما مقبوليت نظام همانا شرکت در انتخابات است که در طي سالهاي گذشته هرگز کم نشده و هر سال بر درصد مقبوليت نظام افزوده شده است. انتخابات دوم خرداد نمونه اي از افزايش مقبوليت مردم و تحکيم بيعت مردم با آقا امام زمان بود.

اينک در آستانه انتخابات مجلس شورا قرار داريم و گروهي از جوانان متدين و اسلام شناس و اصول گرا ملتزم به قانون اساسي جمهوري اسلامي طي طرحي جهادي در جهت اثبات حقانيت اسلام ناب محمدي و تداوم و بقاي نظام شکوهمند اسلامي با استعانت از الله و به اذن خليف برحق او در زمين حضرت حجت بن الحسن، بقية الله الاعظم، ولي عصر آقا امام زمان عج الله فرجه الشريف وبلاگي تهيه ديده اند تا سطح آگاهي ملت ايران از احزاب و جناح هاي نظام شکوهمند اسلامي را افزايش داده از انسجام اسلامي محافظت نمايند.

ما برآنيم که مطالب اين وبلاگ را با مطالب زيربنايي بصورت مصباح الهدي في کل الايام الانتخابيه يعني چراغ درخشان براي تمام انتخابات آينده نظام اسلامي براي شما تدوين کنيم.

هرچند تنها امسال از سوي مقام عظماي ولايت سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي نام گذاري شده اما اصولا اين پيام رهبري حکايت از لزوم تداوم اين امر مهم دارد فلذا ما بر اين عقيده هستيم که فضاي انتخابات هرگز نبايد باعث تفرقه بين هواداران جناح ها شده و اصل اتحاد که همانا چنگ زدن بر ريسمان الهي است به همراه کارنامه گذشته نظام شکوهمند ثابت کرده است که اصولا هيچ فرقي ندارد که کدام جناح برنده شود و چهارچوب تعيين شده همان عطرت اسلام ناب است و رايحه و شميم تمامي احزاب و جناح هاي رژيم فقط از يک مخزن عطر مشعشع مي شود و فقط آرايش و حالات عرضه آن مطابق با سلايق کثرت پذير امت شهيد پرور و اسلام دوست ايران متفاوت است واين همان اصل وحدت در کثرت مي باشد که بارها انديشمندان اسلام ناب محمدي براي بنا نهادن جامعه مدني مبتني بر مدينة النبي در کلام و نوشتار خود تبيين نموده اند.

ما برآنيم که با تبيين تفاوت ها و شباهت ها ساختار اين انسجام اسلامي را براي شما تشريح کرده تا شما با درک درست معني وحدت و کثرت به ريسمان الهي چنگ زنيد و پراکنده و متفرق نشويد. اصولا وحدت و کثرت در تعامل با يکديگر نوعي فشار ايجاد مي کند که گاه جهت فشار از بالا به پايين و گاه از پايين به بالا مي باشد و خداوند تبارک و تعالي از براي درک مکانيسم انسجام اسلامي و وحدت در سايه اسلام و کثرت در چهارچوب نظام اسلامي آياتي در مکانيزم و ساختار بيولوژيکي بدن انسان قرار داده تا ما با مطالعه مکانيزم بدن انسان با هضم درست مطلب پي به مفهوم انسجام اسلامي ببريم. همانطور که مي دانيد بدن انسان از ميليون ها سلول زنده تشکيل شده که در عين کثرت وحدتي را بوجود مي آورند و آن وحدت در مکان و زمان خاص به انسجام رسيده و صحت و سقم مزاج انسان را تامين مي کند.

در زمان حاکميت جنبش دوم خرداد، حجاريان درسدد تبين و تشريح مکانيسم کارکرد نظام مطلوب اسلامي بر مبناي مکانيسم و کارکرد مزاج انسان برآمد ايشان بارها هدف از جامعه اسلام ناب محمدي را ايجاد ساختار فشار از پايين و چانه زني از بالا اعلام کرد و درباره اين سياست به قدري صحبت شده که زمينه درک و تفاهم آن پس از چندين سال فراهم آمده است.

موضوع فشار از پايين و چانه زني از بالا مبحثي مهم در سياست ايران است ولي مبحثي نيست که توسط حجاريان به جامعه عرضه شده باشد و اسلام ناب محمدي از بدو دعوت حضرت رسول اکرم (ص) کارکرد دوگانه و دوجهته فشار را داشته و دارد. وفشار يکسويه چه بسا باعث حدوث بيماري و ايجاد رنج و غذاب در جامعه شود.فلذا اسلام با توجه به مقتضيات زمان و مکان هم سياست فشار از بالا و چانه زني از پايين را دارد و هم سياست فشار از پايين و چانه زني از بالاو پس از مطالعه مصباح الهدي متوجه خواهيد شد که اصولا فشار از پايين و چانه زني از بالا مخصوص جناح خاتمي نبوده و نيست بلکه برعکس کارکرد جناح متقابل را توصيف نموده است چرا که منظور از پايين بخش حاکميت است و مراد از بالا بخش ملت و امت است و اين حاکي از نا آگاهي ايشان نسبت به مقوله سياست آن هم از نوع اسلامي آن مي باشد.

براي شناخت مکانيزم فشار و چانه زني که حاکم بر جامعه اسلامي ايران است و تبيين ساختار عقيدتي – سياسي نظام آسماني جمهوري اسلامي ايران آشنايي کلي با 5 فرقه يا 5 انگشت دست نظام اسلامي براي همگان واجب است و بايد ملت بدانند که همه بر يک سفره نشسته اند و آداب کثرت پذيري حکم مي کند که سفره خانه يک سفره رنگين براي همه سلايق تدارک بيند . شکي نيست که ممکن است شخصي کوفته تبريزي وشخص ديگر به کوفته ريزه علاقه داشته باشد در عين حال ممکن است ديگري به هيچکدام علاقه نشان ندهد ولي به آش شله قلمکار علاقه وافرداشته باشد.

وظيفه ما اين است که تبيين نماييم دين مبين و جهان شمول اسلام برخلاف جوامع غربي که ماکولات حرام از قبيل گوشت گاو و گوسفندي که قصابش نام الله را هنگام ذبح بر زبان نياورده است وگوشت خوک به همراه شراب و ويسکي به خورد مردم مي دهند سفره حلال و رنگيني در جهت تامين سلايق مختلف در چهارچوب ارزشهاي اسلامي فراهم نموده است.

اميد است تک تک امت هميشه در صحنه و فهيم ايران اسلامي با توجه وضعيت مزاجي و اشتها و سليقه خود يکي از 5 جناح را سرلوحه تصميم انتخاباتي خود قرار داده با حضور در انتخابات نقش موثري در عطراگين کردن فضاي ملکوتي جامعه ايران ايفا کرده از سفره مطابق با اشتها و سليقه لقمه بر چيند.

نوش جان. بخوريد و بياشاميد ولي اصراف و زياده روي نکنيد.

آشنايي با احزاب و جناح هاي نظام شکوهمند اسلامي ايران

1) شميم پشکل اسلام ناب محمدي

جناح چپ نظام شکوهمند اسلامي ايران را تشکيل مي دهد.

شميم پشکل از زمان دوم خرداد حضوري معطر در عرصه سياست اسلامي کشور داشته و به مدت 8 سال فضاي جامعه را عطراگين نمودند.

اصولا پشکل و يبوست لازم و ملزوم يکديگرند و با فشار از بالا و چانه زني از پايين همراه است فلذا در طي 8 سال چندان نمود عيني نداشته هرچند ممکن است فضا را به حد کفايت عطراگين نمايد.

معمولا پشکل بطور مدور و گرد انسجام يافته و حتي مي تواند به عنوان کوفته ريزه در آش کشک محصول شهد ريدمان استفاده شده يا به عنوان تزئين روي کوفته تبريزي محصول رايحه سنده قرار گيرد.

2) شهد ريدمان اسلام ناب محمدي

جناح راست نظام شکوهمند اسلامي ايران را تشکيل مي دهد.

شهد ريدمان از ابتداي انقلاب تا کنون حضور موثر و چشمگير داشته و حتي بسياري از اعضاي شميم پشکل در ابتدا از اعضاي شهد ريدمان بوده اند.

اصولا ريدمان و اسهال لازم و ملزوم يکديگرند که با فشار از پايين و چانه زني از بالا همراه است فلذا در طي ساليان دراز همواره نمود عيني و گسترده داشته و به سان رقيبي براي کاچي و حلوا فضا را به قدري عطراگين مي کند که امت هميشه در صحنه بي تاب و بي قرار شده نه تنها به استشمام بوي آن رضايت نمي دهد بلکه يک کاسه از آن را هم سر مي کشد تا طعم شهد دل انگيز انسجام را چشيده بي نصيب نماند.

شهد ريدمان طيف وسيعي از مغذيات را شامل مي شود و ماکولات آن تنها بسان حلوا يا کاچي نيست و اين گروه مي تواند محصولي بسان آش بخورد ملت دهد و آشپز که ماهر باشد مي تواند آشي براي ملت بپزد که يک وجب روغن روي آن باشد.

جناج راست را مي توان بسان خاله ملت تشبيه کرد وحاصل عملکرد اين جناح آش کشک خاله است و در هر حال بخوري پاته و نخوري هم پاته.

3) رايحه سنده اسلام ناب محمدي

جناح ميانه روي نظام شکوهمند اسلامي ايران را تشکيل مي دهد.

معروفترين رهبر رايحه سنده، آيت الله عظما هاشمي رفسنجاني بهرماني مي باشد. اصولا سنده حالتي ميانه داشته و چون خمير نرم مي باشد معمولا اين خمير در دستان ديپلماسي اروپا شکل و فرمي خاص مي گيرد و نمود عيني آن در اقتصاد تبلور يافته و فضاي اقتصاد کشور را بطور عيني متحول و عطراگين مي نمايد.

در بسياري از موارد خمير سنده با شهد ريدمان مخلوط شده تا خمير آن نرم تر در دست اروپا و دول بيگانه ونيروهاي جناح راست فرم بگيرد.

فعاليت اين جناح در زمينه هاي ديگر معمولا انحراف به چپ و راست داشته و گاه حاصل عملکرد مجموعه اي از شميم و شهد و رايحه است و بسان کوفته تبريزي تنوع پلوراليستي در آن نمود دارد.

4) عطر چس اسلام ناب محمدي

نيروهاي ملي مذهبي و روشنفکران مذهبي در اين جناح قرار دارند و اصولا هنگام تخلي در کنار فعاليت سه جناح تنها به عطراگين نمودن فضاي جامعه در چهارچوب اسلام ناب محمدي مشغول هستند. عملکرد آنان نقش تسهيل کننده را دارد و به عنوان بالشتک هوا عبور مدفوع را تسهيل مي نمايد.

ابراهيم يزدي،سحابي،دکتر سروش از جمله اجزاي اصلي عطر چس اسلام هستند.

5) نجواي گوز اسلام ناب محمدي

اپوزيسون قلابي و لابي و روشنفکران فکلي مقيم اروپا، آمريکا و کانادا که با ژست اپوزيسون يا تجدد هوادار نظام ناب اسلامي هستند نجواي گوز اسلام را منتشر مي سازند.

عموما يا به رايحه سنده يا به شميم پشکل وابسته هستند اما گاه افرادي مثل پروفسور حميد مولانا از شهد ريدمان نيز تغذيه مي کنند.

مسعود بهنود، حسين درخشان، تيريتا پارسي، امير احمدي ، سيد ابراهيم نبوي از معروفترين اجزاي متشکله گوز اسلام هستند.

شنبه

پيام حجت الاسلام فاکر به مناسبت تاسيس وبلاگ ستاد کل انتخابات کشور

بسم الله الفاکر السماوات و الارض.
من نيز به نوبه خود اين طرح جهادي که از عنايات آقا امام زمان و مقام معظم رهبري است را تبريک و تهنيت مي گويم. اميدوارم جمکران چون جماران رويکردي مثبت در تبيين ساختار نظام اسلامي داشته باشد.
ومن الله توفيق

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی